I.v.m. drukte bij de pakketdiensten kan het iets langer duren voordat je pakketje bezorgd wordt

Bij ParfumFan kun je op verschillende manieren betalen.
Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

iDeal

iDeal is de meest gebruikte betaalmethode op internet en is snel, veilig en betrouwbaar.
Je rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank.
Voor betalingen met iDeal maken wij gebruik van Mollie, dit is een Payment Service Provider.

Paypal

Paypal is een betaalprovider die de mogelijkheid biedt om een creditcard en/of (Nederlandse) bankrekening te koppelen aan een Paypal account. Op alle websites die Paypal ondersteunen kun je daarna met je Paypal account betalen. Paypal verrekent dit weer met jouw creditcard of bankrekening. Een Paypal account is gratis en veilig, omdat je betaal- of creditcard gegevens niet aan de webwinkel waar je een aankoop doet worden verstrekt. Als je wenst te betalen met je Paypal account dan gaat dit eigenlijk heel gemakkelijk. Het enige wat je hoeft te doen is PayPal te kiezen als betaalwijze. Vervolgens wordt je doorgestuurd naar de veilige betaalomgeving van Paypal. Je logt in met jouw inloggegevens en je gaat akkoord met de transactie. Hierna keer je weer terug naar onze beschermde website.

Klarna - Achteraf betalen (Alleen Nederland)

Als je liever achteraf wilt betalen kun je gebruik maken van Klarna Betaal later.
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we je achteraf betalen aan.
Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vind je hier.

Klarna voert voor ParfumFan het volledige betaalproces uit.
Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna en de betaling aan Klarna dient te worden gedaan.

Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit.
Jouw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.
Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode.
Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.

Bancontact / Mister Cash

Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België.
Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Bancontact / Mister Cash. Je kunt direct je aankopen betalen in jouw vertrouwde bankomgeving.

Belfius Direct Net

Klanten van Belfius kunnen betalen met Belfius Direct Net.
Als één van Belgisch grootste banken voorziet Belfius in een eigen betaaloplossing voor haar klanten.
Belfius klanten kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving betalen.

KBC-CBC

De grote Belgische banken KBC en CBC voorzien in een eigen betaaloplossing.
Klanten van beide banken kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving betalen.
Bovendien kun je ervoor kiezen bedragen van € 50 tot € 1.250 tot twee maanden later betalen.

ING HomePay

ING HomePay is een product van de Belgische tak van ING, een van de grootste banken in België.
HomePay is dan ook een populaire betaalmethode onder Belgische consumenten.
Omdat ING HomePay specifiek voor de Belgische markt is ontwikkeld kunnen alleen klanten met een account bij ING België via deze methode betalen.

ING HomePay is gemakkelijk. Je betaalt rechtstreeks vanuit je eigen bankrekening, er is geen kredietkaart nodig.Tijdens het afrekenen selecteer je deze betaalmethode.
De volgende stap is simpelweg inloggen op je beveiligde bank omgeving, de gegevens controleren en de betaling bevestigen, dat is voldoende om met ING HomePay te betalen.

BELANGRIJK:
Na de betaling dien je terug te keren naar de website van ParfumFan. Dit is NOODZAKELIJK.
Je krijgt deze optie automatisch te zien nadat je betaald hebt via ING HomePay. Echter, vaak hebben wij de neiging de pagina op dat moment te verlaten cq weg te klikken. Bij ING HomePay is het echter noodzakelijk dat je wel terug gaat naar de website.

De reden is dat onze betaalprovider Mollie pas een melding krijgt dat de ING HomePay betaling gelukt is wanneer de klant naar de website is teruggekeerd.
Wordt dit verzuimd, dan zal er minimaal een werkdag vertraging zijn in hun systeem voordat zij kunnen zien dat de bestelling betaald is. Het kan dus zijn dat de bestelling 2 dagen later geleverd wordt.

Hier kunnen wij helaas niets aan doen, dit hebben wij niet in de hand. Daarom vragen we je begrip en medewerking in bovenstaande.